5 תשובות
ברור אבל לרוב כשמדברים על יציאה בעיקר שזה 18 +(ויש כאלה שפחות) מוסיפים כזה ישיבה אצל חבר או בבר
שואל השאלה:
אבל למה גם מבוגרים תמיד מדברים על כיף ומנוחה רק אם יש אלכוהול???
אנונימי
אני נהנת בלי אלכוהול
אפשר, אבל בגילאי ההתבגרות מתלהבים עדיין משיט כזה..
יא אללה איזה סאחית יצאתי
אתה ממש ממש ממש צודק.