6 תשובות
גם אני מסכימה
אבל יש דברים במחירים סבבה האיכות טובה
לא מבינה למה כולם עושים עליה כזה הייפ
קניתי רק בהנחות
לכי תדעי יכול להיות סוג הבד וכל זה אבל באמת נהיו יקרים
שואל השאלה:
נכון שהאיכות טובה אני לא אומרת שלא,אבל המחירים ממש מוגזמים לפי דעתי
מסכימה איתך
לגמרי למרות שיש דברים שהם סבבה ובמחירים סבירים
זה לא ג'ינס שלהם, זה ג'ינס של מותג אחר שהם מוכרים שם וגם רשום את זה.
מתי שיוצאות קולקציות חדשות ממש לא שווה לקנות כי המחירים יקרים, אבל יש אצלם המון סיילים, הנחות וקופונים תמיד ופשוט צריך לקנות בתזמון נכון.