3 תשובות
לא חושב אחי
לא נראלי
חייב מספר רק כדי להירשם אבל הוא לא חייב להיות הפלאפון שלך מספיק הודעה שפלאפון אחר יקבל ותוכל להירשם גם במכשיר בלי סים
באותו הנושא: