3 תשובות
לא חושב אחי
לא נראלי
חייב מספר רק כדי להירשם אבל הוא לא חייב להיות הפלאפון שלך מספיק הודעה שפלאפון אחר יקבל ותוכל להירשם גם במכשיר בלי סים