8 תשובות
את מהממת!!
תתחילי לשים פס אחותי
ותכניסי לך למוח שאת חתיכת מהממת
ותכניסי לך למוח שאת חתיכת מהממת
יופי זה לא הכל שימי עליהם ז** גדול
ואל תתני להם לצחוק עלייך כי את אשכרה מלכה!
ואל תתני להם לצחוק עלייך כי את אשכרה מלכה!
קנאים :)
כי את טובה ומתנהגת יפה אז אנשים מתחילים לדבר אבל את יודעת את האמת
הם המכוערים. ולא לא מכוערים חיצונית, אלא פנימית. תאמיני לי זה גרוע יותר מ"להיראות מכוער" ולגבייך, אני בטוחה שאת יפה ומהממת בדרך שלך.
שימי עליהם ז*ן 3>
שימי עליהם ז*ן 3>
היי נסיכה,
אני בטוחה שאת יפה בדיוק כמו שאת למרות שלא ראיתי אותך.
אנשים צוחקים ומדברים על זה כי את האמת? אין לי מושג למה.
או שזה נובע מקנאה, או מרצון לפגוע שלא מובן בדיוק למה.
תמיד יהיו את האלה שינסו להוריד לך, לכולם.
את מכירה את עצמך הכי טוב לדעת שמה שהם אומרים זה לא נכון.
לא מבינה מה הבעיה שלהם, באמת שלא.
מקווה שאת לא חושבת שאת מכוערת בגלל שהם אמרו את זה, בגלל שהם לעגו ודברו עלייך רק רע.
הכי חשוב מה את חושבת על עצמך, יהיה כאלה שיגידו לך שאת יפה ויהיו כאלה שתמיד ינסו לגרום לך להרגיש רע עם עצמך.
את מחליטה למי להקשיב.
אם את חושבת שאת יפה, למי אכפת מה הם חושבים?
הכי חשוב מה שאת חושבת על עצמך.
אני בטוחה שאת יפה בדיוק כמו שאת למרות שלא ראיתי אותך.
אנשים צוחקים ומדברים על זה כי את האמת? אין לי מושג למה.
או שזה נובע מקנאה, או מרצון לפגוע שלא מובן בדיוק למה.
תמיד יהיו את האלה שינסו להוריד לך, לכולם.
את מכירה את עצמך הכי טוב לדעת שמה שהם אומרים זה לא נכון.
לא מבינה מה הבעיה שלהם, באמת שלא.
מקווה שאת לא חושבת שאת מכוערת בגלל שהם אמרו את זה, בגלל שהם לעגו ודברו עלייך רק רע.
הכי חשוב מה את חושבת על עצמך, יהיה כאלה שיגידו לך שאת יפה ויהיו כאלה שתמיד ינסו לגרום לך להרגיש רע עם עצמך.
את מחליטה למי להקשיב.
אם את חושבת שאת יפה, למי אכפת מה הם חושבים?
הכי חשוב מה שאת חושבת על עצמך.
שימי עליהם פס יאחתוש את מהממתת