9 תשובות
ווטצאפ
אנונימי
בראול סטארס
איצטגרם או יוטיוב
אינטסגרם או וואצאפ
אינסטגרם
טיקטוק
טיק טוק.. אפשר להתכתב שם , לעשות סרטונים ולא רק תמונות מעניין שם. (תלוי מה יש לך בפור יו)
טיק טוק שם אני יכולה להיות עם פריקים בלי שישנאו אותי
אינסטגרם. אפשר לדבר בוידאו, להתכתב,להעלות דברים, להסתכל על טיקטוק, להסתכל על כל דבר בתכלס. אינסטגרם זה פשוט הבחירה האידיאלית.
באותו הנושא: