התחברות
הרשמה
אם כל לילה ובוקר אני מתפללת שאני ימות בצחוק זה יקרה?
5 בנובמבר 2020, 16:28
שתייה
כדורים
לילה
4 תשובות
לא
ד
דלקת בשתן
בסופו של דבר כולם מתים בלי קשר לתפילה. אבל לא את לא תמותי בגלל זה
T
The princess Tiabeanie
איזה קטע אם כן
ל
ללגלגללג
לא
ה
היי אנשים יפים (:
באותו הנושא:
אני כל לילה מתפללת שאבא שלי ימות.
עד כמה זה נורא שאני מתפללת שאבא שלי ימות?
אם אני שמורת כשרות מדליקה נרות מתפללת כל לילה אבל לא שומרת שבת אני נחשבת מסורתית?
בחיית זום זום מי יודע לספר בדיחות חזקות שאני ימות פה אני רוצה לצחוק אחים ואחיות שלי ספרו לי בדיחה טובה שאני ימות מצחוק
בלילה אומרים "לילה טוב וחלומות פז" בבוקר אומרים "בוקר טוב ו_"?
בנות שיש להם חברות טובות אתן אומרות להם כל לילה לילה טוב ובבוקר בוקר טוב
אם אמא שלי מקללת אותי כל יום שאני ימות.היא ממש מתפללת לזה. יקרה לי חלילה משהו?
כשאני מתפללת בבוקר
הבדלי משקל בבוקר ובלילה - איך זה הגיוני שאני נשקלת בלילה ויש לי משקל מסוים וכשאני נשקלת בבוקר אני פחות?
למה תמיד שאני קם בבוקר יש לי סירחון נוראי מהפה גם אם צחצחתי לילה קודם?
שאלה מוזרה: למה בבוקר אומרים בוקר טוב ובלילה לילה טוב?