התחברות הרשמה

הגיוני שאני מאוהבת במישהו שגדול ממני בשנתיים והוא מציא(בצחוק נראה לי) לצאת איתו

5 בנובמבר 2020, 16:18
התאהבות    
3 תשובות
כן אבל תלוי בת כמה את
פ
פיטמה
הגיוני הכל הגיוהי
#
# עיניים כחולות 4
זה הגיוני זה רק שנתיים
ס
סתםפה
באותו הנושא:
הגיוני שאני מאוהב במישהי...
הגיוני שאני מאוהבת במישהי שאני מכירה חודש?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שהוא הומו בזמן שיש לי חבר?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אבל אני לא רוצה חבר?
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי שלא פגשתי?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו מהאתר? איך להפסיק?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו מפורסם ברמות קשות?
הגיוני שאני מאוהבת במישהו ולא יודעת איך בוא נראה?
איך זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שנתיים וחצי מהכיתה שלי ואולי החלפתי איתו איזה מילה שתיים וזהו... איך זה הגיוני???
הגיוני שאני מאוהבת במישהו שאני לא מכירה?