6 תשובות
אלו לא רק חרדים...
אבל כן מאוד לא אחראי לעשות אתזה, בזוי
אבל כן מאוד לא אחראי לעשות אתזה, בזוי
שואל השאלה:
אני כועס על שני דברים באופן ספציפי במקרה הזה של החתונה על החרדים ובאופן כללי על החברה הישראלית
אני כועס על שני דברים באופן ספציפי במקרה הזה של החתונה על החרדים ובאופן כללי על החברה הישראלית
אז חתונה חרדית במחרב הפתוח עם כמה אנשים אסור אבל הפגנות של מעל ל500 איש במרחב הפתוח מותר ? דרך אגב לפני כמה ימים היה חג מוסלמי ובעקבות זה הר הבית נסגר ליהודים יודע כמה מתפללים היו? 12 אלף ללא שמירת מרחק ובלי מסכות מישהו דיבר על זה? מישהו התעלל בהם? הפיצו עליהם שלל סיפורים שקריים? השחיתו את הרכוש שלהם ? הרביצו להם? לא אף אחד לא דיבר הקבינט ישב שלוש שעות ודיבר על דברים אחרים העיקר אם זאת הייתה הלוויה של אדמו"ר כול המדינה הייתה רועשת אבל אם זה תפילה של 12 אלף מוסלמים לא אסור לדבר הם בסדר גמור אסור לפגוע בהם אז למה בחרדים כן מותר לפגוע?! כול מי שמלכלכך על חרדים אז שישתוק ומהר כי בזמן שאתם חוגגים לכם בהפגנות מועדונים חופי ים מסיבות ועוד אתם תופסים רק את החרדים כאשמים למפיצי הקורונה כשחילונים הם אלו שהביאו את הקורונה למדינה וכרגע הערים הערביות אדומות מישהו מדבר על זה? התקשורת רועשת? לא למה ? כי זה לא חרדים בערבים אסור לפגוע אבל בחרדים כן מותר צביעות פשוט צביעות של מדינה צביעות של אזרחים שלא יודעים להבדיל בין אחים שלהם לבין בני דודים
איזה חמוד אתה שאתה נופל על החרדים.
מה עם החופי ים?
ערבים והחתונות שלהם?
כמה צביעות.
אל תקשיב רק לתקשורת.
היא שמאלנית
מה עם החופי ים?
ערבים והחתונות שלהם?
כמה צביעות.
אל תקשיב רק לתקשורת.
היא שמאלנית
חייב לומר שהייתי מאשים המון חרדים בכל ההדבקות בארץ (אני מדבר אפילו על לפני שבוע שבועיים) ובאמת זה לא רק הם אשמים. יש להם גם חלק, אבל גם לנו לחילונים. בבקשה אל תיתפס רק על החרדים.
אבל זה לא רק חרדים וזה לא כל החרדים