11 תשובות
החלקה אורגנית הכי ממולצת
שואל השאלה:
עשיתי אבל אני לא יודעת להשתמש בפן אחרי כל חפיפה השיער יוצא נפוח
אנונימית
את צריכה לחפש ספר שעושה את זה בתכלס רוב ההחלקות אותו דבר רק שונות בחוזקה ובחלקות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי לחפש ספר שעושה מה?
אנונימית
שעושה החלקה בלי שצריך לעשות פן אחרי זה
פשוט תתקשרי לשאול או שתבדקי באינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
את לא מכירה סוגי החלקות בלי פן?
אנונימית
זה תלוי בספר איזה החלקות יש לו
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה
אנונימית
את לא חייבת לעשות פן בעיקרון כנראה זה הבעיה של ההחלקה לכי למי שעשה לך את זה ותגידי שזה נהרס יכול להיות הם יתקנו לך את זה ואם לא אז פשוט תעשי אצל מישהו מומחה
לי יש החלקה אורגנית ואני לא עושה פן השיער מושלם
אנונימית
תזהרו מאוגניות . הם שרפו לי את השיער .. תקראו.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,l-5414865,00.html
רק משי האורגינות לא שוות הן הורסות את השיער עושות נשירה לא תופסות .