7 תשובות
אני הזמנתי משיין ולקח לזה שבועיים להגיע מיום ההזמנה, וכשזה גם כתב לי שזה במרכז המיון זה הגיע אחרי 4 ימים בערך.
זה כל פעם בזמן אחר, ועכשיו עם הקורונה יכול להיות שזה השתנה, יכול להיות שזה יגיע לך מחר עוד יותר טוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה
בכיף
שואל השאלה:
זה משלוח אקספרס וחוץ מזה שאלתי פעם על השלב הקודם שהיה לי באותו זמן ולפי מה שענו לי זה אמור להגיע מחר
שואל השאלה:
מה לא הגיוני
לא הרבה עוד 4 ימים בערך כאילו גג שבוע והגזמתי