6 תשובות
גם אצלי
כןן גם אצלי
זה כל כך תכונה ישראלית חח, ניראה לי בהרבה בתים זה ככה (לא אומרת שזה בסדר, סתם שזה לדעתי קורה)
גם אצלי חחח
עברתי לראות טלוויזיה בחדר שלי בגלל זה ;)
חחח גם אצלי זה ככה
באותו הנושא: