התחברות
הרשמה
איל אני מכינה כאילו את הענבים ואת התותים עם הסוכר מומס אם אין לי סוכר?
אני יכולה לעשות את זה עם אבקת סוכר?
כאילו פשוט להרתיח אותך ולצפות את הענבים בה?
זה יעבוד או לא?
4 בנובמבר 2020, 18:52
2 תשובות
נראלי שכן
ס
סתם שואלת ועונה על שאלות :)
לא, את צריכה להכין קרמל בשביל זה וקרמל מכינים מסוכר רגיל וגלוקוזה
L
L@li