4 תשובות
מזאת אומרת למה זה
יש סרטן בחזה אז צריך לכרות אותו
אנונימית
אם יש גידול בחזה מורידים אותו
גידול שצריך להוריד
במקרה ויש סרטן השד והוא בשלב שהוא עיד לא התפשט במקומות שהם לא השד אז לרוב כורתים אותו כדי שלא יהיה תאיי סרטן בגוף