4 תשובות
לא שווה הייתי בפרימיום את האמת אני יכול לשלוח לך קורס חינמי של נהר גבע (זיק אנליטיקס ) שהוא פרקטית ברמה יותר גבוהה
אני קניתי את הקורס הפרקטי של מאיר פיסינגר והרווחתי 50 דולר בפחות משלושה שבועות וסיימתי אותו אני יכול למכור אותו תיצור איתי קשר בפרטי
שואל השאלה:
כן או לא
כן או לא
אנונימי
אמממ