10 תשובות
שואל השאלה:
38 התבלבלתי
38 התבלבלתי
אנונימי
זה גבוה
אז כן הגיוני
תכניס את עצמך לבידוד
תכניס את עצמך לבידוד
לא
אה כן
כן זה 2 מעל הממוצע
זה לא גבוה אבל זו התחלה של חום
לא אמורים להכניס אותך ככה, תבדקי מה זה.
לא אמורים להכניס אותך ככה, תבדקי מה זה.
זה הגיוני, אם זה היה 38 מעלות או יותר זה היה כבר חום
מאמין שהתכוונת ל38
וכן זה נחשב חום. לא גבוה אבל חום.
וכן זה נחשב חום. לא גבוה אבל חום.
זה לא הגיוני 28
באותו הנושא: