10 תשובות
שואל השאלה:
38 התבלבלתי
אנונימי
זה גבוה
אז כן הגיוני
תכניס את עצמך לבידוד
לא
אה כן
כן זה 2 מעל הממוצע
זה לא גבוה אבל זו התחלה של חום
לא אמורים להכניס אותך ככה, תבדקי מה זה.
זה הגיוני, אם זה היה 38 מעלות או יותר זה היה כבר חום
מאמין שהתכוונת ל38
וכן זה נחשב חום. לא גבוה אבל חום.