7 תשובות
תשאלי המורה או ילד אחר בפרטי או אם יש לכם קבוצה רק של חצי מהכיתה נגיד שיש פחות אנשים
שואל השאלה:
לא פשוט אני ממש מתביישת אז אני לא רוצה לדבר עם המורה כדי שאחר כך הוא יאמר לי "מה לא הקשבת??" ואני לא אהיה ממש מובכת, וגם אין לי קשר מספיק טןב עם אף אחד אחר בכיתה
לא פשוט אני ממש מתביישת אז אני לא רוצה לדבר עם המורה כדי שאחר כך הוא יאמר לי "מה לא הקשבת??" ואני לא אהיה ממש מובכת, וגם אין לי קשר מספיק טןב עם אף אחד אחר בכיתה
אז תגידי לה שהזום נתקע לך
תשאלי אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
טוב מראה לי הם כבר סיימו האמת אז לא משנה אבל תודה בכל מקרה
טוב מראה לי הם כבר סיימו האמת אז לא משנה אבל תודה בכל מקרה
יקירה אם הוא יגיד לך לא הקשבת תגידי לו שנתקע לך הזום ושיש בעיות, לשאול את המורה שאלות זה לגיטימי
בבקשה^
באותו הנושא: