7 תשובות
נוסטלגי וטוב.
פסטיגל ממש טוב אבל לא הכי
פסטיגל מהמם
מושלםם ויון היה פשוט מושלם שםםפ
אנונימית
פסטיגל טוב
מדהים
לא מתלהבת מקלטות ילדים