7 תשובות
חחח הם שואלים כי הם לא מבינים והם צריכים עזרה
שואל השאלה:
תאמת זה חכם לשאול אבל דיי אני מרגישה אהבלה בגללם
תאמת זה חכם לשאול אבל דיי אני מרגישה אהבלה בגללם
גם אני תני כיף (היד שלי זה איפה שהפרח תלחצי עליו שתביאי לי כיף)
שואל השאלה:
אני נדיבה
אני נדיבה
מאוד נדיבה
שואל השאלה:
או שאני פשוט פראירית כי אני חדשה פה
או שאני פשוט פראירית כי אני חדשה פה
חחח נכון את חדשה ברוכה הבאה!!
באותו הנושא: