7 תשובות
חחח הם שואלים כי הם לא מבינים והם צריכים עזרה
שואל השאלה:
תאמת זה חכם לשאול אבל דיי אני מרגישה אהבלה בגללם
גם אני תני כיף (היד שלי זה איפה שהפרח תלחצי עליו שתביאי לי כיף)
שואל השאלה:
אני נדיבה
מאוד נדיבה
שואל השאלה:
או שאני פשוט פראירית כי אני חדשה פה
חחח נכון את חדשה ברוכה הבאה!!