10 תשובות
גם ככה אף אחד לא משתמש בה
אמור להיות בהגדרות
אייפון סי?
תבדקי בהגדרות
אנונימית
תסתכלי בהגדרות
הולכת להגדרות ומגדירה שתשיב להיי סירי
הגדרות
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
גם לי היא נעלמה
תלחצץ על כפור הבית
או אם אתה מהאייפונים החדשים על ההגרה והנמכה