7 תשובות
קר שם אבל לא עד כדיי כך שימי פשוט מכנס ארוך וגקט
כדאי כן
קצת קריר אבל לא למגפיים לדעתי
נעל סגורה פשוט וגקט
נעל סגורה פשוט וגקט
כן
לדעתי מספיק גקט ומכנס ארוך
לא צריך , מבטיחה לך , אני שמתי פשוט חולצה גדולה כזאת ומכנסיים ארוכים .
וגם נעליים סגורות , לא צריך יותר מזה .
וגם נעליים סגורות , לא צריך יותר מזה .
לא נראה לי טרנינג גינס וסווטשרט
באותו הנושא: