8 תשובות
סליחה אין לי כח לקרוא
אמא שלך מתייחסת אליך באופן פוגע ולא תקין. אני מציעה לך באמת לעשות איתה שיחה ולהסביר לה מה את מרגישה, יכול להיות שהיא לא מודעת לכמה שהיא פוגעת בך ואין לה כוונה רעה.
לפעמים לפתוח דברים כאלה יכול לגרום לה לשים לב למה שהיא עושה.
את לא צריכה לספוג יחס כזה, אם במקרה תראי שאמא שלך לא מייחסת חשיבות למה שאת אומרת את ממש לא חייבת לתת לזה יד. את לא צריכה לקחת את כל האחריות על האחים שלך ועל הבית כשהיא מתייחסת אליך בצורה כזאת
תנסי למצוא זמן שהיא רגוע תשבו עם איזה משהו קטן לאכול ותדברי איתה על מה שאת מרגישה
לדבר איתה יעזור? תנסי כמה שאפשר.
עבורי אבל אם זה לא עובד, תלכי נגדה, תלכי הפוך. אל תקשיבי פשוט, מה היא כבר תעשה. תסבירי לה שהיא חוצה גבולות, ועד שהיא לא תתנהג כמו שצריך את לא עומדת לתת לזה לעבור.
אם את במקרה קרובה לגיוס אז עזבי ותסבלי עוד טיפה, אבל במקרה אחר לא, את חייבת להפסיק את זה
שואל השאלה:
אמרתי לאמא שלי עשרות פעמים כמה שאני פגועה מהיחס שלה אבל היא בשלה לא אכפת לה מההתנהגות שלה כלפיי
אנונימית
ניסית לשבת איתה ובאמת להסביר לה או שאת אמרת לה כשרבתן ? אולי לכתוב לה את זה ואז זה לא יגיע למריבות ותוכלי להעביר לה כל מה שאת מרגישה
אז פשוט אל תתני לזה להמשיך.. אל תסבלי את יותר. תדברי איתה תגידי לה שנמאס לך מהיחס הזה, ושאם היא לא מתייחסת אלייך בכבוד גם את לא תתיחסי אליה.

אבל לפני שאת עושה את זה תחשבי אם יש דרך אחרת, ולמה היא ככה? אולי עומס ולחץ בעבודה? אולי לא טוב לה מבחינה אחרת? אם תצליחי לתקן את הדבר הזה אז כל השאר יתוקן גם כן כי לא תהיה כלכך.. נכה נפשית. אם את לא מצליחה או לא מוצאת אני לא ממש רואה ברירה.
שואל השאלה:
אמרתי לה את מה שאני מרכישה אבל לא מתי שרבנו תמיד שהיינו שתינו רגועות אמרתי לה מה שאני מרגישה אבל תמיד היא הייתה מסתלבטת עליי. קשה לי אמא שלי תמיד אמרה לי בריבים שאני מכשפה שהיא תמיד ידעה שאני כלבה אמא שלי אף פעם לא האמינה בי בחיים לא שמעתי מאמא שלי את המילה הכי פשוטה תודה או אני אוהבת אותך את חשובה לי דברים כאלה.
אנונימית