התחברות הרשמה

סיימתי קורס 60 של מדא וקיבלנו חולצות אבל החולצה ממש גדולה, מה עושים?

אם למישהו יש שיטות שהחולצה תראה פחות גדולה או מכיר תופרת טובה אז אני ממש אשמח
3 בנובמבר 2020, 19:23
מד"אמגן דוד אדוםמידותמדאחולצות    
2 תשובות
שואל השאלה:
מידה xs
אנונימית
אין מה לעשות ככ
A
A l i c e
באותו הנושא:
סיימתי קורס 60
סיימתי את הקורס של מדא ואני ממש ממש מתגעגעת ועצוב לי שנגמר, מה לעשות?
תקשיבו. סיימתי לפני שבוע קורס מדא
סיימתי קורס 60 במדא אשמח לרעיונות של גלופה/משפטים שאפשר לשים על החולצה -עושים חולצות משותפות-
אני בקורס מדא וקיבלנו שאלה כזו
סיימתי קורסים לבניית ציפורנים ועיצוב גבות+שפם איך אוכל לקרוא למקום שבו אתחיל לעבוד?(שמי זינורה)
עד כמה אני צהובה שיש לי מדים ומעיל לפני שבכלל סיימתי את קורס 60
סיימתי קורס ןאני מתחילה לעבוד בלק גל
לפני שנתיים סיימתי תיכון עכשיו שמעתי שילדה אחת קיבלה דום לב היא חיה?
סיימתי אתמול קורס הדרכה, אני בן 15, יתנו לי לעבוד בקייטנה בקיץ?
אם עכשיו סיימתי קורס 60 מתי אני אוכל לעשות תארן?