אני בשיעור נהיגה שני דרך הצבא לתפקיד נהיגה מבצעית c1 המשך למטה
בשיעור הראשון המורה לימד אותי איזה 3 דק שצריך ללחוץ על קלאץ לאותת בלמים וכל זה וגם לא כזה הבנתי מה זה אומר כל אחד אבל נניח 10 דק ראשונות לא השתלטתי על הרכב לא הכרתי אותו בכל זאת פעם ראשונה על הכביש ובסוף השיעור אמר שבסוף הסתדרתי והייתי בסדר גמור שיעור שני הוא כבר שילב אותי על הכביש עם חוסר ידע וביטחון וכל שנייה הלחיץ אותי שאני נוהגת לא טוב לא מעבירה הילוך בזמן וכל שאר הדברים ובסוף השיעור אמר לי את לא מתאימה לנהוג את לא נוהגת טוב וזה הוריד לי את כל הביטחון בנוסף הוא מבוגר כזה ולא שומעים מה הוא אומר הוא נורא מלחיץ שאני מתביישת לשאול יותר מפעם אחת מה צריך לעשות ומה זה אומר מה אתם חושבים זה אשמתי אני אמורה כבר בשיעןר שני לדעת לנהוג טוב ועוד על ידני ען כל ההילוכים האלה ועוד על משאית ממש מלחיץ סליחה על החפירה