10 תשובות
אם יש שני סיפורים שאני מאוד מאוד אוהבת ומאמינה בהם ובכותבות שלהם זה:
1. אחיה לנצח - קצת לא מזמין והפרקים קצת מסורבלים בעיצוב שלהם, אבל הכתיבה נורא מרתקת ומעניינת, והחיבה כלפי הסיפור הזה מתפתחת כבר בפרקים הראשונים, מאוד ממליצה
2. מוארת - אחד הספרים הטובים (אם לא ה-) שקראתי בוואטפד! הוא עדיין בכתיבה ופורסמו בו כבר הרבה פרקים, אבל הכל כל כך קולח וזורם, נשאבתי לסיפור הזה מהרגע הראשון שהתחלתי לקרוא אותו. הוא כתוב מקסים וברמה גבוהה ממש, ויותר מזה, העלילה שלו כל כך יצירתית ומקורית! זה באמת אחד הסיפורים באתר הזה והוא כל כך מפוספס שזה מבאס אותי כאילו אני הכותבת שלו.
וגם אשמח אם תקראי את הסיפור שלי - בעוד עשר שנים, אם את אוהבת רומנטיקה, יכול להיות שתתחברי :)
1. אחיה לנצח - קצת לא מזמין והפרקים קצת מסורבלים בעיצוב שלהם, אבל הכתיבה נורא מרתקת ומעניינת, והחיבה כלפי הסיפור הזה מתפתחת כבר בפרקים הראשונים, מאוד ממליצה
2. מוארת - אחד הספרים הטובים (אם לא ה-) שקראתי בוואטפד! הוא עדיין בכתיבה ופורסמו בו כבר הרבה פרקים, אבל הכל כל כך קולח וזורם, נשאבתי לסיפור הזה מהרגע הראשון שהתחלתי לקרוא אותו. הוא כתוב מקסים וברמה גבוהה ממש, ויותר מזה, העלילה שלו כל כך יצירתית ומקורית! זה באמת אחד הסיפורים באתר הזה והוא כל כך מפוספס שזה מבאס אותי כאילו אני הכותבת שלו.
וגם אשמח אם תקראי את הסיפור שלי - בעוד עשר שנים, אם את אוהבת רומנטיקה, יכול להיות שתתחברי :)
על מה את אוהבת לקרוא?
אני מכירה בסגנון הארי פוטר...
יש את
'התגלות הקסם' שזה ממש מומלץ
ואני יודעת חוץ מזה רק על הספרים שלי בעיקר שזה באותו סגנון...
אני שם 'הלוחשת לספרים', רק תיזהרו מהפאנפיקים שלי שגם שם חח
יש את
'התגלות הקסם' שזה ממש מומלץ
ואני יודעת חוץ מזה רק על הספרים שלי בעיקר שזה באותו סגנון...
אני שם 'הלוחשת לספרים', רק תיזהרו מהפאנפיקים שלי שגם שם חח
שואל השאלה:
מתאים לי סיפורי אהבה (אבל לא משהו קיטשי ברמה מוגזמת )כן סיפורי להטבים מתאימים לי כל עוד הם טובים;)על טבעי,
סהכ הכל אני יאהב הכל כל עוד הוא מעניין מספיק:)
מתאים לי סיפורי אהבה (אבל לא משהו קיטשי ברמה מוגזמת )כן סיפורי להטבים מתאימים לי כל עוד הם טובים;)על טבעי,
סהכ הכל אני יאהב הכל כל עוד הוא מעניין מספיק:)
אנונימית
הו אז יופי, זאת פחות או יותר אני(:
אשמח אם תצביעי לי(כלומר תעשי שהכוכב יהיה כתום ולא אפור, פשוט תלחצי עליו, זה מפרסם את הספר באתר)
אשמח אם תצביעי לי(כלומר תעשי שהכוכב יהיה כתום ולא אפור, פשוט תלחצי עליו, זה מפרסם את הספר באתר)
בואי לפרטי יש לי מלא להמליץ לךךל
the gold dolphin זה בעברית
אנונימית
אני יכולה להמליץ לך על כותבות שאני חושבת שכדאי לקרוא דברים שלהן: hilawrites, aiko2u, lisastorieswriter, angie_s, puma161g, shinyshahaf
אני מתה על כל כך הרבה ... אני מנסה לשלוח לך קישור אבל זה לא עובד , אני יכולה רק להיג שלך את השמות ?
להגיד לך את השמות*