7 תשובות
לא הכל בסדר תלכי תהני תצטלמי❤
איזה חברים טיפשים.
זה לא מביך ולא כלום, תלכי.
זה לא מביך ולא כלום, תלכי.
לא
לא.
ככה ככה
לא מבייש זה פשוט פחות כיף לבד
אנונימית
ממש לא , תהני:)
באותו הנושא: