התחברות
הרשמה
קראתי לידיד שלי טוויטי כמה פעמים למרות שהוא אמר לי להפסיק ואמר שהוא יחסום אותי ואז הוא התעצבן וביקשתי סליחה (כנסו)
והוא חסם ואז ביקשתי סליחה באינסטגרם וגם שם הוא חסם ואמר לי; "חכי חכי בבית ספר" והוא יודע עליי מלא דברים וריכלתי איתו על מלא אנשים.. מה לעשות?
3 בנובמבר 2020, 15:11
ידידות
הומור
הודעות
עצבים
ידידים
2 תשובות
נו מה בגלל שקראת לו טוויטי
תבקשי עוד פעם סליחה נו
C
Chile anyways so
תבקשי סליחה תגידי שלא התכוונת ותבקשי עוד היזדמנות
_
__babygirl__
באותו הנושא:
קראתי לידיד טוב שלי טוויטי כמה פעמים למרות שהוא אמר לי להפסיק ושהוא יחסום אותי ואז הוא התעצבן (כנסו)
קראתי לידיד טוב שלי טוויטי כמה פעמים למרות שאמר לי להפסיק ואמר שהוא יחסום אותי ואז הוא התעצבן וביקשתי סליחה (כנסו)
ידיד שלי רב איתי וחסם אותי בגלל שקראתי לו "טוויטי" למרות שהוא אמר לי להפסיק.. מה לעשות
טוויטי זה בן או בת?
טוויטי זה בן או בת? ולדעתכם הוא חמוד?
קטילה ל"גוף של אל יווני ומוח של טוויטי" ?
שאלה לבנות - בן שלובש חולצה של טום וג'רי, באגס באני, טוויטי מעלה או מוריד?
אני יכולה לעשות ברית מילה לידיד שלי למרות שהוא בנו נאט נובמבר??
מה זה טוויטי?
מה זה "טוויטי"?
טוויטי זה בן או בת?