3 תשובות
אכפת. צודק.
כן... גם אני חשבתי על זה...
בשנים קודמות בימים האלו היה כבר קפוא...
ואני עדין יוצאת לבחוץ ומתחילה להזיע...
זה מפחיד... לאן נגיע ככה?! שלא יהיה חורף?
זה עונת השנה האהובה עלי 0_0
מצער... באמת.
בשנים קודמות בימים האלו היה כבר קפוא...
ואני עדין יוצאת לבחוץ ומתחילה להזיע...
זה מפחיד... לאן נגיע ככה?! שלא יהיה חורף?
זה עונת השנה האהובה עלי 0_0
מצער... באמת.
כל אחד מרגיש שאם הוא יעשה שינוי הוא לא יהיה משמעותי בכלל, אז הוא חושב למה בכלל לעשות את זה?
ברור שאם כולם היו עושים היה שינוי עצום, אבל לפי דעתי זו ההרגשה שאין משמעות לזה ש*רק* אתה תעשה משהו.
ברור שאם כולם היו עושים היה שינוי עצום, אבל לפי דעתי זו ההרגשה שאין משמעות לזה ש*רק* אתה תעשה משהו.
באותו הנושא: