5 תשובות
אין גשם, אבל קר בחוץ
נחמד דווקא
גם לי מוזר ברמות
יצאתי היום פעם ראשונה מהבית אחרי כמעט שבוע כדי לקנות משהו מהמכולת, ופתאום קר ויש ריח של חווה בגלל הגשם
כן
מוזר רצח