8 תשובות
כן
הייתי עושה את זה בצלעות זה יפה
הייתי עושה את זה בצלעות זה יפה
אני אישית לא הייתי עושה קעקועים בכלל כי ככל הנראה שהייתי מתחרטת על הכל אבל מכירה מלא אנשים שכן עשו פריט מעוצב אי מילה או משםט או משהו שמזכיר להם מישהו שנםטר
כן.
הייתי עושה.
כן, מתכוונת גם
כן
כן אבל אמא שלי לא מרשה לי
כן, יש לי משהו בסגנון
באותו הנושא: