7 תשובות
לא מסתכלים אני חושבת על ציונים מהתיכון
פשוט את צריכה ללמוד את זה במכללה או אוניברסיטה
בתל אביב ממוצע 85
פסיכומטרי 650
אריאל
ממוצע בגרויות בציון 95 ומעלה + ציון 80 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 3 יחידות + ציון 80 ומעלה בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות
את לא צריכה יותר מידי מבחינת ציונים. אך אם את עושה הרחבה במגמת מדעי החברה (הכוללת: פסיכולוגיה, סוציולוגיה) יש לך ידע מקדים ויתפסו ממך אחת שיודעת יותר - אך אין לך מה לדאוג מציונים אף אחד לא מסתכל על זה בלימודי פסיכולוגיה אקדמיים. מקווה שעזרתי❤
שואל השאלה:
לפחןת לך היה פסיכולגיה בתיכון שלי אין בכלל ואני רוצה להיות פסיכולגית
אנונימית
המגמה שאני רוצה אין לי בתיכון הביהס שלי הוא מדעי :(
תקשורת זה קולנוע
אצלי בביהס יש פסיכולוגיה סתומה שלא לקחתי
שואל השאלה:
הלוואי שהיה לי מגמת פסיכולגיה יש לי רק תקשורת ביולגיה עיצוב ומחשבים. תקשורת זה לא קשור לפסיכולגיה נכון?
אנונימית