8 תשובות
קם
מצחצח שיניים
משחק במחשב
אוכל
מדבר עם חברים בטלפון
ישן
מקבל התראות מהמורים שלי על למה לא הייתי היום בזום
מצחצח שיניים
משחק במחשב
אוכל
מדבר עם חברים בטלפון
ישן
מקבל התראות מהמורים שלי על למה לא הייתי היום בזום
לקום
לצחצח שיניים+שירותים
לאכול מעדן/קורנפלקס
זום זום זום זום
להוציא כלב של שכנה לטיול
ארוחת צהריים
טלפון טלפון טלפון טלפון
להוציא שוב כלב של שכנה לטיול
טלפון טלפון
צופים/סטודיו לריקוד/כלום
ארוחת ערב
לצחצח שיניים+שירותים
לאכול מעדן/קורנפלקס
זום זום זום זום
להוציא כלב של שכנה לטיול
ארוחת צהריים
טלפון טלפון טלפון טלפון
להוציא שוב כלב של שכנה לטיול
טלפון טלפון
צופים/סטודיו לריקוד/כלום
ארוחת ערב
מכבה את השעון מעורר (x3), קמה לשירותים מצחצחת שיניים וכל זה, מדליקה את המחשב ונכנסת לזום (כרגע בתקופה הזו), הולכת לאכול, אחרי הלימודים הולכת למיטה ובטלפון, ישנה שנצ, קמה והולכת לאכול, לומדת למבחנים/עושה עבודות, מתקלחת, רואה סרטים, אוכלת והולכת לישון.
8:00 - אני קמה ומצחצחת שיניים ולוקחת ארוחת בוקר
8:15-12:45 - לימודים בזום
אוכלת/בטלפון/בטלויזיה/חברים
23:00-1:00 - הולכת לישון
8:15-12:45 - לימודים בזום
אוכלת/בטלפון/בטלויזיה/חברים
23:00-1:00 - הולכת לישון
תלוי בשבוע כי יש שבוע שיש לי זום בשמונה ושבוע שיש לי ב12 אז אני פשוט קמת עשר דקות לפני השיעור
שוטפת פנים(סבונים וזה)
בודקת מה שלחו בבוקר
אוכלת ארוחת בוקר
מצחצחת שיניים
מחליפה בגדים
זום
ארוחת צהריים או ביניים(תלוי מתי מתחיל הזום)
ספורט שעה שעה וחצי בערך
מקלחת
ואז אם יש לי כוח לעשות שיעורים אני עושה
בטלפון
ארוחתערב
ואז בטלפון מצחצחת שיניים ולישון
שוטפת פנים(סבונים וזה)
בודקת מה שלחו בבוקר
אוכלת ארוחת בוקר
מצחצחת שיניים
מחליפה בגדים
זום
ארוחת צהריים או ביניים(תלוי מתי מתחיל הזום)
ספורט שעה שעה וחצי בערך
מקלחת
ואז אם יש לי כוח לעשות שיעורים אני עושה
בטלפון
ארוחתערב
ואז בטלפון מצחצחת שיניים ולישון
אנונימית
לקום להיות בטלפון שעה אחר כך לשטוף פנים לצחצח שיניים ואז ללכת למטבח לאכול את כל מה שהעןלם מציע לחזור לחדר ואז לישון שוב ואז לקום לאכול ולהיות בטלפון עד שנרדמים שוב
לצחצח שיניים
לשטוף פנים
להיות בפלאפון
להכין ארוחת בוקר
להתארגן אם צריך
להיות בזום
ארוחת צהריים
לעשות עבודות להגשה אם יש
ואחרי זה זה תלוי ביום
לשטוף פנים
להיות בפלאפון
להכין ארוחת בוקר
להתארגן אם צריך
להיות בזום
ארוחת צהריים
לעשות עבודות להגשה אם יש
ואחרי זה זה תלוי ביום
אמממ
לקום
ללמוד בזום
לעשות עבודות
לראות נטפליקס
לאכול
לישון
אני בלופ
לקום
ללמוד בזום
לעשות עבודות
לראות נטפליקס
לאכול
לישון
אני בלופ
אנונימית
באותו הנושא: