7 תשובות
זה ניקרא זוגיות פתוחה ולדעתי זה אומר שאתם לא אוהבים מספיק אחד את השני
כן אבל זה יגרום לקצת קנאה בין שתי הצדדים.
אנונימית
אם את/ה שואל/ת אותי אז עדיף שלא, זה ייצור ריבים ממש קשוחים בין הזוג ויזה יכול להגיע לרמות של אלימות
אם את רוצה לגרום לקנא אתם לא במקום טוב את צריכה לסימוך עליו וניראה לי שאת לא
מה זאת אומרת לצאת בקטע של ישיבות או בקטע של דייטים?
אם בקטע של דייטים אז זה נקרא זוגיות פתוחה וזה ההחלטה של בני הזוג ולא של אחרים.
עם זה בקטע של ישיבות וזה והקטע בואי אז זה לגמרי בסדר, בכל זאת אי אפשר להיות אחד בתחת של השני כל היום חחח
מוריד מוריד לא כזה נחמד
אם זה לא מפריע לשני הצדדים אז סבבה לגמרי..