8 תשובות
את בסטיפס אז כנראה שאת כן חנונית
לא ממש לא.
(בלי קשר להיות חנון/ית זה ממש לא דבר רע!)
הארי פוטר זה ז'אנר ויש אנשים שאוהבים את זה ויש אנשים שלא
לא, זה לא נכון. ולא שמעתי שאומרים.
ממש לא.
בעניי אנשים שרואים הארי פוטר צריכים להנהיג את העולם.
זה סרט כל כך טוב ולא , מי שאוהב הארי פוטר לא חנון
לא אני אוהבת ואני בכלל לא חנונית
שואל השאלה:
כן אבל אני ספציפית לא חנונית
אין בושה לגמרי הייתי חנונית עד לפני שנתיים אין על חנונים
א: לא, יש אוהבי הארי פוטר שהם לא חנונים.

ב: אין שום בושה בלהיות חנון (או חנונית)-אנחנו שולטים בעולם.
את לא צריכה ישר להתגונן ולהגיד שאת לא חנונית. אין בזה שום בושה
לשאלה, זה לא קשור בכלל.