16 תשובות
תתקשרי למישהו מבוגר שיבוא ויקח אתכן
שואל השאלה:
אבל אנחנו מפחדות לרדת
חשבנו אולי להתגלש מהר במגלשה ולברוח כי היצאה של המגלשה היא בצד שהוא לא נימצא אבל האיש הזה ממש תקוע פה ואין לו טלפון או משהו הוא פשוט מסתובב בגינה
אבל אנחנו מפחדות לרדת
חשבנו אולי להתגלש מהר במגלשה ולברוח כי היצאה של המגלשה היא בצד שהוא לא נימצא אבל האיש הזה ממש תקוע פה ואין לו טלפון או משהו הוא פשוט מסתובב בגינה
אנונימית
תראו לו שאתם מדברים בטלפון בשקט הוא יפחד
אז אייך את מיתכתבת עכשיו בסטיפס אם אין לך טלפון
שואל השאלה:
כתבתי שלבן אדם אין טלפון בטעות יצא לי י במקום ו
כתבתי שלבן אדם אין טלפון בטעות יצא לי י במקום ו
אנונימית
אז יפה תעשו כאילו אתם מדברות בטלפון עם אבא שלכם בקול הוא ישמע ויפחד ותתחילו ללכת משם.
שואל השאלה:
טוב אנחנו עושות את זה
טוב אנחנו עושות את זה
אנונימית
שיחת וידאו להורים בטלפון אחד.. שההורים יהיו בכוננות להתקשר למשטרה וכו... תקבעו איתם איפה אתם נפגשים ביחד ובמקביל תשאירו בשיחה... מוזמנות להתקשר אליי אם אתן רוצות אני יכולה לדבר איתכן עד שתלכו משם.. בכל מקרה לכו משם מהר מה זה שווה להשאר
שואל השאלה:
התקשרתי לאבא שלי ושירדנו הוא נעץ בנו מבט כלכך קריפי
וישר רצנו הוא היה ממש מפחיד
התקשרתי לאבא שלי ושירדנו הוא נעץ בנו מבט כלכך קריפי
וישר רצנו הוא היה ממש מפחיד
אנונימית
יאללה מחכים.
ואתם יכולים לומר לו סליחה הכל בסדר.אתה צריך משהו.
ואם יענה לכם תגידו לו מה אתה רודף אחרנו למה אתה נידבק
ואתם יכולים לומר לו סליחה הכל בסדר.אתה צריך משהו.
ואם יענה לכם תגידו לו מה אתה רודף אחרנו למה אתה נידבק
בנות כמה אתם
והוא כמה ניראה
והוא כמה ניראה
שואל השאלה:
אנחנו 15 והוא ניראה 36 כזה
אנחנו 15 והוא ניראה 36 כזה
אנונימית
אויי והכל בסדר
הלכתם והוא לא הלך אחריכם.
הכל בסדר עכשיו יצאתם היתרחקתם משם.ממנן
הלכתם והוא לא הלך אחריכם.
הכל בסדר עכשיו יצאתם היתרחקתם משם.ממנן
שואל השאלה:
כן ברוך ה הוא לא רדף אחריינו
תודה רבה לך
ולכול מי שענה פה❤
כן ברוך ה הוא לא רדף אחריינו
תודה רבה לך
ולכול מי שענה פה❤
אנונימית
ב"ה ישתבח שמו לעד
ובחיית מה לבחורה ולעשה כזאת במקום כזה.תכף 12 בלילה אם לא העה זה היתם נישארים..שעות לא נעימות.תיזהרו.תצאו מוקדם רק.
לילה נהדר ובשורות טובות.
ובחיית מה לבחורה ולעשה כזאת במקום כזה.תכף 12 בלילה אם לא העה זה היתם נישארים..שעות לא נעימות.תיזהרו.תצאו מוקדם רק.
לילה נהדר ובשורות טובות.
אמאלה תחזרו הביתה ותתקשרו לדווח להורים
באותו הנושא: