10 תשובות
"שירים יפים" זה מאוד כללי.
יש שירים שאני אחשוב שהם יפים ואת לא.
תתני דוגמאות לשירים שאת אוהבת, זה יותר ימקד אותי.
שואל השאלה:
אממ אני אוהבת בעיקרון סגנון כזה של אייל גולן, עידן עמדי, ההוא ששר שלמים שכחתי איך קוראים לו
את יפה - עידן יניב
אני אתה ויוסי - ניב דמירל
האהבה הזאת שלנו - עברי לידר
ניסים - עברי לידר
זכיתי לאהוב - עברי לידר
הייתי כאן - עברי לידר ונתן גושן
באתי לחלום - נתן גושן
ליצנים בקרקס - נתן גושן
תדעי לך - אבי אבורומי
משחק - אבי אבורומי
ומה חשבת - אבי אבורומי
יסמין - הפיל הכחול
לומד לוותר - יפתי
הלילה יעבור - יפתי
תלויה באוויר - אולטראס
תותים - אתניקס
שלגייה - שלישיית התאומים
ככלות הקול והתמונה - דני בשן
מקום לצידך - דור דניאל
לאן שלא תלכי - שירי מימון

זה פחות או יותר הטעם שלי בשירים, אלו שירים יפים בעיניי שעומדים בכבוד תחת ההגדרה הזאת~
אנונימית
עד מחר
כמו כל יום
בלילה

וקצת דוגמאות לשירים באנגלית שאת אוהבת?
שואל השאלה:
באנגלית זה ישמע לך קצת מוזר אבל אני אוהבת יותר שירים שקטים, לא עכשיו ריהאנה או משהו
שואל השאלה:
אמאלה ותודהה אוהבת אותכם
july
f u till i f u
before you go
someone like you
lovers in the sun
anywhere
let her go
memories
7 years
lost on you
lost boy
location
bruises
be alright
sorry - halsey
you are the reason
שואל השאלה:
ממש ממש ממש תודה!
ושתדעי שממש אהבתי את השירים שלך בעברית זה בול הטעם שלי אז אם יש לך עוד שירים בעברית בסגנון הזה תגידי לי❤
בשמחה!

רשימה של שירים שאני אוהבת בעברית :
קדימה הלאה
רץ אלייך
לבחור נכון
אורות
נחכה לך
מה אם נתנשק
אחת ולתמיד
לשוב הביתה
אמא אם הייתי
כל מה שיש לי
שואל השאלה:
מהמםם תודה רבה