4 תשובות
אם את נכנסת לשיחה של חברים שלך ויש שם אנשים שהם לא חברים שלך אז כן
שואל השאלה:
אחך בכלל משתמשים באפליקתייה לא הבנתי כלוםם
אחך בכלל משתמשים באפליקתייה לא הבנתי כלוםם
את קודם כל מוסיפה את חברים שלך, אחר כך את נכנסת לשיחות/מזמינה אנשים ואת מוסיפה את האנשים שאיתך בשיחה חוץ מחברים שלך (אם בא לך את לא חייבת פשוט ככה מכירים אנשים)
לגבי השיחות:
יש משחקים שמשחקים ביחד, יש מנעול למטה אם את נועלת אף אחד לא יכול להכנס, אם את משאירה פתוח אז כל החברים שלך והחברים של מי שאיתך בשיחה יכול להכנס
לגבי השיחות:
יש משחקים שמשחקים ביחד, יש מנעול למטה אם את נועלת אף אחד לא יכול להכנס, אם את משאירה פתוח אז כל החברים שלך והחברים של מי שאיתך בשיחה יכול להכנס
תוסיפי אותי אם באלך ישלי אותו שם כמו בסטיפס
באותו הנושא: