5 תשובות
צאחלתי או לא זה ממש יפה והלוואי לבנות בכיתה שלי היה רבע מחוש האופנה הזה
זה מהמם אבל כל בנות ישראל לובשות
תנסי אולי לחפש בפינטרסט דברים חדשים קמת בסטייל שלך ואם את אוהבת לכי על זב
אנונימית
איכ לא
אני לא מת על זה אישית למרות שזה נחמד אבל אם זה מה שעושה לך טוב לכי על זה