14 תשובות
לאא זה מעלה
מעלה.
תלוי למי..
אם לי היו עונים תוך שנייה הייתי מתה משמחה
אם לי היו עונים תוך שנייה הייתי מתה משמחה
שואל השאלה:
אני עונה לכולם בשנייה, אני לא מהטיפוסים שמסננים
אני עונה לכולם בשנייה, אני לא מהטיפוסים שמסננים
הכי טוב לענות מהר
אתה בדרך הנכונה!!
אתה בדרך הנכונה!!
מעלה!!
לי ממש לא וזה מעלה. שונאת אנשים שלא עונים באלי לזרוק להם את הטלפון מהחלון ביחד איתם
וואי "מפגרת עם תעודות" אני בוכה ממה שכתבת לול
לא
זה מעלה ברמות
לי לפחות
דיברתי עם איזה מישהו באינסטגרם והוא חיכה 5 דקות ואז ענה לי כל פעם
לא סובלת בנים כאלה
לי לפחות
דיברתי עם איזה מישהו באינסטגרם והוא חיכה 5 דקות ואז ענה לי כל פעם
לא סובלת בנים כאלה
אנונימית
לאלאללא ממש לא
בנים שמסננים אותי זה מוריד !
אם עונים לי בפחות מחצי שעה זה הכי מושך שיש
בנים שמסננים אותי זה מוריד !
אם עונים לי בפחות מחצי שעה זה הכי מושך שיש
שואל השאלה:
ואם בפחות משתי דקות ( גבה גבה )
ואם בפחות משתי דקות ( גבה גבה )
לא
לא, דווקא מעלה
צריך עוד אנשים כמוך.
צריך עוד אנשים כמוך.