7 תשובות
כן סבתא נלחמה נגד הנאצי
הוא בא לבית שלה
וצעק עליה יהודיה מסריחה תביאי לי את התותים שלך
והיא אמרה לא לא ממש לא אתן לך
ואז הוא ירה בה
הוא בא לבית שלה
וצעק עליה יהודיה מסריחה תביאי לי את התותים שלך
והיא אמרה לא לא ממש לא אתן לך
ואז הוא ירה בה
כן, הוא בנה הגנה ונלחם
וטרנסקי
היה בבריחה בסוביבור
יש לי במשפחה אבל אני לא זוכרת את הסיפור, אם אני לא טועה סבא רבא שלי מת במלחמת העולם השנייה כשהוא נלחם נגד הנאצים
כן סבתא רבתא שלי הייתה בשואה והיא מתה ז"ל
היו שלושה נאצים שהם היו חיילים הכי קרובים להיטלר והם ירו בה 3 פעמים
מה עם סבא רבא שלי אני לא יודעת מה איתו
אבל גם סבא שלי (הבן של סבתא רבתא שלי)
גם היה בשואה בתור ילד קטן והם ירו לו ברגל ואחרי כמה שנים היו צריכים לחרוט לו את הרגל וככה הוא חי עד גיל 95 ז"ל
היו שלושה נאצים שהם היו חיילים הכי קרובים להיטלר והם ירו בה 3 פעמים
מה עם סבא רבא שלי אני לא יודעת מה איתו
אבל גם סבא שלי (הבן של סבתא רבתא שלי)
גם היה בשואה בתור ילד קטן והם ירו לו ברגל ואחרי כמה שנים היו צריכים לחרוט לו את הרגל וככה הוא חי עד גיל 95 ז"ל
כן
סבא רבה שלי מצד אימא היה פרש במלחמה הסן שלו (סבא שלי) היה בקורס טייס אבל הוא סיים רק אחרי שהמלחמה הסתיימה
סבא רבה מצד אבא היה סוג של חירניק
והייתה לי קרובה שהייתה סוג של מרגלת
סבא רבה שלי מצד אימא היה פרש במלחמה הסן שלו (סבא שלי) היה בקורס טייס אבל הוא סיים רק אחרי שהמלחמה הסתיימה
סבא רבה מצד אבא היה סוג של חירניק
והייתה לי קרובה שהייתה סוג של מרגלת
באותו הנושא: