12 תשובות
בן 16 עברתי פעם אחת בנין
בן 15, עברנו 15 פעמים בערך דירה. (כשהייתי קטן יותר אמא שלי עשתה כ"כ הרבה מעברים.. היא אמרה שהמינימום הוא 15 והיא לא זוכרת בדיוק)
היו לי 5 בתים סהכ
3 הראשונים היו בתים פרטיים אחר כך הרביעי הייתה וילה והחמישית שאני נמצא בה עכשיו היא דירה
3 הראשונים היו בתים פרטיים אחר כך הרביעי הייתה וילה והחמישית שאני נמצא בה עכשיו היא דירה
אה ואני בן 15
17, בערך 4 פעם אחת וילה וכל השאר בניין
עברתי 8 פעמים בערך אם לא יותר.
4+ פעמים בניין
פעם אחת וילה
פעם אחת בניין פנטהאוז
פעמיים+ בית פרטי.
- בת 15.
4+ פעמים בניין
פעם אחת וילה
פעם אחת בניין פנטהאוז
פעמיים+ בית פרטי.
- בת 15.
אני 24 עברתי שתי דירות כשהייתי תינוקת וזהו נשארנו באותו מקום
14 8 ודירה
וילה בגיל 12
בת 14 לא עברנו דירה אף פעם
בן 14
קוראים לי אבא בקטן
אמא:סבתא
אבא:סבא
נולדתי בשואה בין תקופת הפרטיזנים לבין הרומאים בגבעת הרקפות.
קוראים לי אבא בקטן
אמא:סבתא
אבא:סבא
נולדתי בשואה בין תקופת הפרטיזנים לבין הרומאים בגבעת הרקפות.
בת 17
היו לי 4 בתים בסך הכל
הבית הראשון היה בניין בקומה הכי למעלה ואז עברנו מהבניין לבית קרקע ומאז היו רק בתי קרקע.
אז בית אחד בבניין
3 בתי קרקע
היו לי 4 בתים בסך הכל
הבית הראשון היה בניין בקומה הכי למעלה ואז עברנו מהבניין לבית קרקע ומאז היו רק בתי קרקע.
אז בית אחד בבניין
3 בתי קרקע
באותו הנושא: