3 תשובות
בבקו"ם את מקבלת 2 זוגות מדי א' (3 זוגות אם זה מדי בנות) ובבסיס עצמו את חותמת על כמה זוגות מדי ב' שאת רוצה (ושמוכנים להביא לך). בדרך כלל חותמים על 2-3 זוגות.
שואל השאלה:
מה זה מדי א ומה זה מדי ב?
מה זה מדי א ומה זה מדי ב?
אנונימית
מדי א' זה המדים שאת לובשת מחוץ לבסיס. זה המדים שתולים עליהם את הסיכות ואת התג יחידה. אלה מדים יותר ייצוגיים שגם לובשים בטקסים.
מדי ב' זה מדי עבודה שאת לובשת בבסיס. הם יותר נוחים גם ואת לא שמה עליהם סיכות וכאלה.
מדי ב' זה מדי עבודה שאת לובשת בבסיס. הם יותר נוחים גם ואת לא שמה עליהם סיכות וכאלה.
באותו הנושא: