14 תשובות
כן לדעתי כן
במציאות הנוכחית אין לנתניהו תחליף כיום...
בכל מקרה כן,
אגב אירוני זה שנתניהו עצמו התחייב לעשות את זה,
מצחיק שהוא בכהונה 14 שנים
בכל מקרה כן,
אגב אירוני זה שנתניהו עצמו התחייב לעשות את זה,
מצחיק שהוא בכהונה 14 שנים
כן כן וכן
בדוק שכן
לא
אנונימי
כן. כל כך. מה שהיא\הוא לא יעשו ב 8 שנים לא יעשה אף פעם
כן כן כן
לא
וואי כן חד משמעית .
כן
כל דבר בארה"ב הוא טוב
כל דבר בארה"ב הוא טוב
חוץ מהריגות בבית ספר^ מוסלמים אנטישמיים ומפלגות שתורמות למדינות ערב
אנונימי
יש כאלה שמגיע להם למות ^
כן כן כן כן כן
באותו הנושא: