התחברות
הרשמה
עדיף שלמשפחה שלך יהיה הרבה ציפיות ממך או שעדיף שבכלל לא יהיה להם ציפיות ממך?
2 בנובמבר 2020, 11:39
משפחה
3 תשובות
הרבה ציפיות
כ
כי שימי מת על החלון
שיהיה הרבה ציפיות
S
Silent screams
בכלל לא. הרבה ציפיות זה מעייף ומתסכל
י
יאיר_
באותו הנושא:
בנות למה אתן עם כזה הרבה ציפיות?
הייתם מעדיפים לחרבן מטילי זהב או שלמשפחה שלכם יהיה אושר ניצחי?
זה טוב או לא טוב שלמשפחה שלך יש ציפיות ממך?
אהבתם את השיר שלה? אין הרבה ציפיות
מה הייתם מעדיפים שהילד שלכם יהיה מכה (והרבה ) או מוכה?
היי, אני בן 24 ואני די מרגיש שאני תקוע בחיים שלי, לא מתקדם לשום מקום לא לפי ציפיות המשפחה או החברה, אני מרגיש כמו הבחור המזרחי מגולשי ספות, מה אפשר לעשות?
איך אומרים - לפתח ציפיות, או לטפח ציפיות?
זה אפשרי שהשם משפחה של הילדים שלי יהיה השם משפחה שלי ולא של בעלי?
למה בנים חרא? למה לתת לבחורה כל כך הרבה ציפיות ואחרי יום לקבל עלייה סיבוב ולזרוק הכל לפח ?
פיתחתי ציפיות והתאכזבתי.. איך לא לפתח ציפיות להבא?
הייתם מעדיפים שזה יהיה השיר עם הכי הרבה צפיות או שדספסיטו?