7 תשובות
מאיפה לנו לדעת
אי אפשר לדעת
לא, ינואר פברואר כבר נהיה בסגר נוסף
נהיה הרבה לפני מרץ לצערנו הרב
אנחנו נכנסים לחורף כולם ישתעלו ולא בגלל קורונה סתם מחלות חורף זה יחרפן את כולם ויסגרו (אני מקווה שלא )
אנונימית
לא
אנונימית
לא, אני חושבת ובטוחה שבינואר כבר נהיה על עשרות חולים ונצא אמן
מרץ? עוד חודש אנחנו בסגר.
ביבי חייב לברוח מהמשפט