5 תשובות
אני מבינה את המחשבה אבל אם לא היה חובה היה רק איזה 30 אחוז מהחיילים שיש היום בצה"ל
כי מבחינת ישראל כל אזרח צריך לתרום למדינה ובאירופה יש מספיק אוכלוסייה כדי שהם יתנדבו
שואל השאלה:
ולא רק באירופה בכל העולם תכלס וזה סתם הורס כי יש מלא שמתגייסים רק כי חייבים
אנונימי
כפי שאמרתי ואמרו לפני אם לא יהיה חוק גיוס חובה לא יהיו חיילים בצהל
אנחנו נחשבים במצב חירום כי אנחנו מדינה קטנה שמוקפת במדינות אויב והצבא שלנו הוא צבא חובה ולא צבא מקצועי, לכן יש את החוק הזה, חוץ מזה יש עוד הרבה מקומות בעולם שיש להם חוק גיוס חובה כמו רוסיה וברזיל וכו