5 תשובות
אני ב- י"א ואמרו לנו שככל הנראה נחזור ללמוד ב 15.11 בגלל הבגרויות אבל אי אפשר לדעת בוודאות
כן.
בנובמבר דצמבר בטוח נחזור
גם אם לא באופן קבוע
בנובמבר דצמבר בטוח נחזור
גם אם לא באופן קבוע
יותר מאוחר, אם בכלל.
יותר מאוחר
יותר מאוחר
באותו הנושא: