3 תשובות
יש כפתור של ריקורד אם אני לא טועה. אלא אם זה רק למנהל
אם אתה לא מנהל הזום אתה צריך לבקש הרשאה מהמנהל אלא אם כן זה פתוח/או שאתה המנהל
יש למטה בסרגל הזה כל מיני לחצנים תשחק עם זה ואחד מהם הוא של ההקלטה
באותו הנושא: