תשובה אחת
בגדול אמור להיות פתוח אולי לא הכל כי רק דברים מתחילים להיפתח המסעדות בתי קפה אסור לשבת זה לקחת טיקאוי אם אני לא טועה חניות עד פתח החנות או מותר להיכנס אבל מעטים