7 תשובות
זה טוב, אם את אוהבת אותו הכל מצוין.
אחלה אם את אוהבת אותו
זה טוב אבל לפעמים קשרים ארוכים בגיל הזה זה לא משהו בעיקר אם זה מעיד ואת צריכה לוותר על דברים אחרים ואז זה רע
יש אהבה וזה חוקי הכל טוב בן דוד מגיל 15 וחצי מחברה שלו והוא בן 20
תעשו מינוסים אתם יכולים לקפוץ לי
זה לא טוב וזה לא רע, כל אחד וחייו
אם טוב לך איתו זה מה שחשוב. לא אם זה טוב או רע .
אני בגיל 18 גם הייתי עם חבר 3 שנים.
מגיל 15.