4 תשובות
אני מסכים איתך בטירוף גם אצלי זה קורה תמיד
לקח לי הרבה מאוד זמן להבין את זה אבל אם מישהו לא רוצה לדבר איתך ורוצה הפסקה פשוט שחררי ממנו ותני לו לעשות מה שהוא רוצה, אם היית חשובה לו כמו שהוא היה חשוב לך הוא יחזור
לקח לי הרבה מאוד זמן להבין את זה אבל אם מישהו לא רוצה לדבר איתך ורוצה הפסקה פשוט שחררי ממנו ותני לו לעשות מה שהוא רוצה, אם היית חשובה לו כמו שהוא היה חשוב לך הוא יחזור
דבר ראשון אם משהו לא רוצה לדבר אתך הבעיה היא בדרך כלל בו. אבל אם זה משהו חוזר כדאי לך אולי לנסות לתת לעצמך משוב עצמי. אל תורידי מעצמך או משהו כזה. פשוט תחשבי אם אמרת משהו לא במקום, אולי התקדמות מהר מידי?
אם לא, אז שימי עליו פס כי לא מגיע לו לדבר אתך.
אם לא, אז שימי עליו פס כי לא מגיע לו לדבר אתך.
אתה חופר? מציק? מעיק? לוחץ? אם אתה ככה ואתה יודע את זה הבעיה היא בך אבל יכול להיות שנפלת על אנשים שלא רוצים קשר ארוך מידי
אל תעלבי הבעיה לא בך .. אם לא מתאים כנראה שלא נועדתם להיות ביחד.. תני לזה פסק זמן .. ואם לא הולך תשחררי
באותו הנושא: